Dostawa
1. W momencie dostawy, przed odbiorem, w obecności Kuriera, należy sprawdzić czy opakowanie przesyłki nie jest uszkodzone. Jeżeli widoczne są uszkodzenia oryginalnego pakowania mogą Państwo odmówić przyjęcia przesyłki. Prosimy zrobić kilka zdjęć uszkodzonej przesyłki i skontaktować się z nami pod numerem 508 142 292.
2. Jeśli odbierają Państwo przesyłkę za pobraniem należy otworzyć paczkę w obecności Kuriera i w przypadku stwierdzenia niezgodności sporządzić protokół rozbieżności wraz ze zdjęciami zawartości przesyłki.
Odstąpienie od umowy
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zawierania umów na odległość możecie Państwo odstąpić od umowy (czyli możecie zwrócić nam towar bez podania przyczyny) w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia zamówionego towaru. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować nas o swojej decyzji jednoznacznego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia produktu za pomocą:
- formularza dostępnego pod adresem: Pobierz
- listu pocztowego wysłanego na adres:
Delikatesy Na Zdrowie eatfit24.pl Jadwiga Małgorzata Mieszkowicz
ul. Żeromskiego 24 H
10-354 Olsztyn
- e-maila wysłanego na adres sklep@delikatesynazdrowie.pl.
3. W przypadku odstąpienia od umowy umowę uznaje się za niezawartą, a Klient zobowiązany jest do zwrotu otrzymanego Towaru w terminie 14 dni od dnia poinformowania sprzedawcy o odstąpieniu od umowy. Zwrotu należy dokonać na adres:
Delikatesy Na Zdrowie eatfit24.pl Jadwiga Małgorzata Mieszkowicz
ul. Żeromskiego 24 H
10-354 Olsztyn
Sprzedawca jest zobowiązany do wystawienia faktury korygującej w momencie otrzymania paczki.
4. Prawo do odstąpienie od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem są świadczenia wymienione w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 Prawa konsumenta, a w szczególności w przypadkach w których:
- przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według indywidualnej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Klienta;
- przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia (np.: świeże warzywa, owoce, mięso, wędliny, mrożonki w przypadku przerwania ciągu chłodniczego) lub dania gotowe cateringowe mające krótki termin przydatności do spożycia, a także towary, które z uwagi na ich charakter (np. produkty mrożone) nie mogą zostać zwrócone;
- przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, o ile opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli.
5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania
6. Klient jest zobowiązany do zwrotu na własny koszt zakupionego towaru, z uwzględnieniem postanowień ust. 4, na adres:
Delikatesy Na Zdrowie eatfit24.pl Jadwiga Małgorzata Mieszkowicz
ul. Żeromskiego 24 H
10-354 Olsztyn
7. W ciągu 5 dni sprawdzimy stan przesłanego nam produktu, zwrócimy pieniądze takim samym kanałem jakim dokonano płatności, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W żadnym przypadku Konsument nie poniesie opłat związanych ze zwrotem. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Kupującego.
Reklamacje
1. Aby ułatwić proces reklamacji i znaleźć korzystne rozwiązanie problemu przed jej złożeniem prosimy o kontakt z nami:
- telefoniczny pod numerem 508 142 292
- mailowy pod adresem reklamacje@delikatesynazdrowie.pl
2. Jeżeli uważacie Państwo, że zakupiony produkt jest niezgodny z opisem albo posiada wady możecie Państwo rozpocząć proces reklamacyjny. Proszę wypełnić formularz dostępny pod adresem: Pobierz a następnie przesłać do nas produkt na adres:
Delikatesy Na Zdrowie eatfit24.pl Jadwiga Małgorzata Mieszkowicz
ul. Żeromskiego 24 H
10-354 Olsztyn
3. W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa o wyniku postępowania reklamacyjnego za pomocą maila lub telefonicznie. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie w ciągu 14 dni od dnia podjęcia decyzji zrekompensujemy poniesione przez Państwa koszty poprzez zwrot pieniędzy lub wysyłkę nowego produktu. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie i zostanie uznana za niezasadną wyślemy Państwu uzasadnienie naszej decyzji i odeślemy reklamowany produkt w ciągu 14 dni.